Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

  • مبل و تختخواب خودتو در مبل ها بفروش
  • فروشگاه اینترنتی مبل ها
  • خرید اینترنتی و ارسال انواع مبل و تخت خواب سراسر ایران
  • تخت خواب فلزی
  • خرید مبل تختخوابشو

  • مبل و تختخواب خودتو در مبل ها بفروش
  • سایت خرید مبل تختخوابشو مبل ها
  • زندگی راحت با سایت مبل ها
  • فروشگاه اینترنتی مبل و تخت خواب
  • تولید و توزیع انواع مبل و تخت خواب سراسر کشور
  • تضمین مطابقت محصول و بیمه سلامت در حمل
  • نظرات مشتریان پس از دریافت کالا
  • خرید سرویس ناهار خوری
  • خرید مبل و کاناپه
  • خرید مبل و کاناپه
  • خرید مبل تختخوابشو
  • مبل سلطنتی و استیل
  • مبل ال
  • تخت خواب
  • خرید انواع سرویس خواب
  • خرید سرویس خواب طرح موج کد 3818
  • مبل تختخوابشو مدل سارا

*** سامانه نشر اگهی ساباتاج***
اگهی همسریابی هددبر :
ازدواج سفید کی پایه هست ؟ اسمم حمید هست 37 سالمه قدم 175 وزنم 70 گیلان زندگی میکنم هر بیاد باهاش زندگی میکنم فقط لاغر باشه و خودش بیاد به زندگی گیلان زندگی کنیم و بشه هم بریم از ایران عالی
این ای دی منه توی تلگرام یا انیستاگرام پیام بده mynatilos پیام بده حرف بزنیم
پروفایل همسریابیبرای مشاهده پروفایل کاربر در هددبر اینجا (.کلیک کنید)
اگهی همسریابی سایت هددبر mynatilos@ ای دی تلگرام
Instagram ID : mynatilos
***پایان متن اگهی همسریابی ***
قوانين کلي چيدن مبلمان
قوانين کلي چيدن مبلمان

مطلب خواندنی و جالب : راهنما و قوانین کلی چیدمان مبلمان و میز ناهار خوری و تخت خواب و… در منزل

مطلب به یاد ماندنی و مفید برای آنان که می خواهند دکوراسیونی جالب و شگفت انگیز داشته باشند

 

اتاق خواب اتاق غذاخوريا آتاق نشيمن اتاق پذيراي يا اثر هنري تابلوتختخواب تلويزيون صفحه تختي بزرگ دکوراسيون طراحي داخلي طراحي منزل قفسه هاي ديواري چند تکه قوانين کلي چيدن مبلمان مبلمانمبلمان ال- شکل معماري اتاق ميز پذيرايي ميهمان نقاش چيدن مبلمان کاناپه
چيدن مبلمان قوانين کلي دارد که بايد به آن توجه شود. اين نوشته مي تواند براي کساني که به خانه اي جديد نقل مکان کرده اند يا مي خواهند دوباره مبلمان خود را بچينند و نمي دانند از کجا و چگونه شروع کنند مفيد است.

 
?- مهم ترين قاعده به هنگام قرار دادن مبلمان در اتاق، پاک کردن تصوير قديمي اتاق از ذهن شماست. فراموش کنيد که پيش از اين چه چيزي در کجا بوده و مبلمان را به فضايي خاص ربط ندهيد. نگاهي تازه و جديد به فضا و مبلمان خود بيندازيد.

?- نخستين عنصر براي قرار دادن در فضا، بزرگ ترين قطعه مبلمان است. معمولا کاناپه دو يا سه نفره در اتاق نشيمن، ميز در اتاق غذاخوري و تختخواب در اتاق خواب قرار داده مي شود.

اين قطعه بزرگ را روبروي نقطه کانوني فضا که مي تواند شومينه، پنجره، تلويزيون، ديواري هنري و… باشد قرار دهيد. اين کار مي تواند جزئيات معماري اتاق را با مبلمان مرتبط کند.

?- براي چيدن تکه هاي ديگر مبلمان، کار را از بزرگ ترين تکه بعدي شروع و با کوچکترين قطعه تمام کنيد. اين قطعات را نزديک مبل بزرگتر بچينيد به طوري که به يکديگر نزديک باشند و فضاي راحتي براي گفتگو ايجاد کنند.

?- مبلمان را سرتاسر اتاق پخش کنيد و چيدن آنها را به فضاي مقابل ديوارها محدود نکنيد. حتي در اتاق هاي کوچک مبلمان را از ديوار دور کنيد. به عنوان مثال قرار دادن ميزي پشت کاناپه مي تواند مبلمان را از ديوار، دور و به فضاي داخلي اتاق نزديکتر کند.

?- دو تکه صندلي را که از نظر شکل، رنگ يا اندازه هم شکل هستند، کنار يکديگر به کار ببريد، زيرا استفاده جداگانه آنها از تاثير آنها کم مي کند.

برای مشاهده لیست مبلمان ال مدرن اینجا کلیک کنید 

?- با وجود آنچه که به نظر مي رسد قانون کلي در استفاده از تمام تکه هاي يکدست مبلمان با يکديگر وجود ندارد. بنابراين بر اساس شکل فضا، سليقه و نياز خود تکه هاي يکدست را کم يا زياد کنيد.

?- وزن بصري مبلمان گروهي به ويژه مبلمان ال- شکل باعث مي شود که اتاق از لحاظ بصري کج به نظر برسد يا قسمتي از آن روي قسمت ديگر فضا سنگيني کند.

براي ايجاد تعادل مي توانيد از يک يا دو تکه صندلي بدون دسته استفاده کنيد و آن را به شکلي قرار دهيد که تعادل مبلمان حفظ شود. هر شيئي يک ارتفاع، عمق و عرض دارد که براي اضافه کردن جذابيت به فضا، ويژگي هاي مختلف آن قابل ترکيب با يکديگر است.

اگر قصد داريد فضايي آرام براي استراحت به وجود آوريد از مبلماني استفاده کنيد که از نظر شکل و اندازه مشابه هستند.

?- تلويزيون نمي تواند به عنوان نقطه کانوني در اتاق به حساب آيد و بايد بعد از چيدن مبلمان در فضا قرار بگيرد، مگر در مواردي که شما تلويزيون صفحه تختي بزرگ داريد يا تلويزيون داخل قفسه هاي ديواري جاسازي شده است.

?- بعد از اين که منطقه نشستن ايجاد شد و مبل ها را چيديد، ميزهاي کناري، عسلي و پذيرايي را اضافه کنيد. فاصله اين ميزها را از قسمت نشيمن و تعداد اين ميزها را بر اساس راحتي ميهمان ها درنظر بگيريد تا بتوانند به راحتي به ميز دسترسي داشته باشند.

براي چيدن ميزها در مبلمان نشيمن، روي مبل بنشينيد و ميزها را بر اساس متوسط اندازه طول پا و دست خود و خانواده بچينيد. براي اتاق پذيرايي نيز فاصله اي به اندازه ?? سانتي متر بين ميز پذيرايي و کاناپه درنظر بگيريد.

??- اگر قفسه هاي ديواري چند تکه يا کتابخانه اي در يک سوي فضا داريد که باعث افزايش وزن بصري و عدم تعادل در فضا مي شود مي توانيد اين قطعات را از يکديگر جدا و از آنها در قسمت هاي ديگر اتاق يا فضاي ديگر خانه استفاده کنيد.

??- فرش هاي منطقه اي، مرکز ثقل مبلمان هستند. اين فرش ها را بر اساس مبلماني که روي آنها قرار دارد استفاده کنيد و بي هدف روي زمين پرتاب نکنيد.

برای مشاهده مجموعه ای از مبلمان های راحتی اینجا کلیک کنید 

??- نحوه چيدن مبلمان شکل فضا را تغيير مي دهد. به عنوان مثال مي توانيد نشيمني باريک و کشيده را به دو قسمت تقسيم کنيد. نيمي را به فضايي براي گفتگوي صميمي و نيمي ديگر را به ناهار خوري يا فضاي پذيرايي اختصاص دهيد. فراموش نکنيد که انسان در فضاهاي مربع شکل احساسي راحت تر دارد.

??- مانند يک نقاش به فضاي خود نگاه بيندازيد. نقاش ها براي ايجاد عمق در اثر خود از ترفندهايي استفاده مي کنند که شما مي توانيد از اين ابزارها براي فضاي خود استفاده کنيد.

??- نخستين ترفند استفاده نقاشان از مثلث بندي است. مثلث بندي را در طراحي داخلي مي توانيد با اين سناريو تصور کنيد: کاناپه اي با دو ميز کنارمبلي به همراه تابلويي بالاي کاناپه. دو ميز کنارمبلي، گوشه هاي پاييني اين مثلث را تشکيل مي دهند و راس اين مثلث، نقطه وسط بالاي نقاشي روي ديوار است.

ترفند ديگر نقاشان براي ايجاد عمق در اثر، دو بعدي درنظر گرفتن پس زمينه، زمينه مياني، پشت زمينه و نقطه محو در اثر است. در آستانه اتاق بايستيد. صندلي را در زاويه اي که به شما نزديک است قرار دهيد. ميز پذيرايي در ميانه اتاق و کاناپه و ديوار در پشت آن، پس زمينه را تشکيل مي دهند. در اين فضا پنجره نقطه محو است که مي تواند داخل اثر هنري و بالاي مبل باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *